‌آخر هفته کجا بریم؟ سوالی که اکثرا جوابش شمال هست. ولی نه، در ایران کلی مناطق بکر و جذاب زیادی برای سفر کردن وجود دارد که بسیار دیدنی هستند. در این نوشته قصد داریم به معرفی چند مورد از جذاب ترین نقاط ایران برای سفر کردن بپردازیم و در ادامه به روش کسب درآمد از این نقاط اشاره کنیم.

جذاب ترین نقاط ایران کجاست؟

روستای ماخونیک: دوست دارید به دنیای آدم کوتوله‌ها سفر کنید؟ روستای ماخونیک بیرجند یکی از همین مکان‌هاست، در ویدئوی زیر با سبک زندگی عجیب ساکنان این روستا بیشتر آشنا شوید:

[dideo url=”https://m.dideo.ir/K3yW”]

به آمازون ایران هم سر بزنید! بله ایران یک آمازون بسیار زیبا دارد، آبشار دودوزن خرمکش که می‌توانید در ویدئوی زیر زیبایی منحصر به فرد آن را از به تماشا بنشینید:

[dideo url=”https://m.dideo.ir/LeWx”]

 

بندر عباس: یکی از جذاب ترین ویژگی های توریستی که مردم را به هند می‌کشاند، غذاهایی است که با قیمت کم می‌توانید از آشپزهای کنار خیابان خرید کنید. در بندرعباس هم از این فروشنده‌ها که دست‌پخت‌های عالی دارند می‌توانید پیدا کنید. یکی از جذاب ترین نقاط ایران برای سفر بندرعباس است. تماشا کنید که چطور این آقا در عرض چند ثانیه برای شما یک صبحانه خوشمزه آماده می‌کند:

[dideo url=”https://m.dideo.ir/jpqj”]

چند نمونه دیگر از جذاب ترین نقاط ایران برای دیدن به پیشنهاد دیدئو قلعه رودخان، خانه بختیاری‌ها، روستای بی نظیر کندوان و کندلوس، برج طغرل و گنبد سلطانیه که در نزدیکی زنجان قرار گرفته است، هستند. اگر تمایل دارید قبل از سفر به این نقاط آنها را از نزدیک تماشا کنید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئو ی پایین را تماشا کنید، فراموش نکنید که برای رفتن به قلعه رودخان کفش‌های مناسب پیاده‌روی به پا کنید:

[dideo url=”https://m.dideo.ir/lNOa”]

تهران؟ بله تهران. حتی اگر در تهران زندگی می‌کنید مطمئن باشید که همه مکان‌های دیدنی آن را هنوز ندیده‌اید. در ویدئوی زیر می‌توانید با جذاب ترین نقاط ایران در تهران از دید یک توریست غیر ایرانی بیشتر آشنا شوید:

[dideo url=”https://m.dideo.ir/WAk2″]

نقاط بسیار زیاد جذابی در ایران وجود دارد که به جای شمال می‌توانید به آنجاها سفر کنید. برای آشنایی با این نقاط در سایت دیدئو ویدئوهایی یوتیوب که از این مکانها تهیه شده است را بدون نیاز به فیلترشکن می‌توانید تماشا کنید:

جذاب ترین نقاط ایران

چگونه با هزینه کم به جذاب ترین نقاط ایران سفر کنیم؟ کسب درآمد در سفر به کمک سایت دیدئو

در اینجا می‌توانید بخوانید که چگونه با ساخت ویدئو و فیلم از نقاطی که به آنها سفر می‌کنید، هزینه سفرهای خود را راحت‌تر تامین کنید:

هیچهایک به جذاب ترین نقاط ایران

یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های سفر، مسافرت کردن به سبک هیچهایکرهاست، برای آشنایی بیشتر با فضای زندگی این افراد می‎توانید مطلب زیر را مطالعه کنید:

 

منابع

ماخونیک: روستای آدم کوتوله‌ها در ایران 

جذب توریست در ایران 

جذاب ترین نقاط تهران 

 

امیدواریم از تماشای ویدئوهای یوتیوب بدون نیاز به فیلترشکن لذت ببرید. در صورت مواجه با هر گونه مشکل، به کمک راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. منتظر نظرات شما هستیم ?

ایمیل دیدئو  دیدئو اینستاگرام