دیدئو، یک موتور جستجوی ویدئویی‌ست که نزدیک به چهار میلیارد ویدئو را از منابع بزرگ ویدئویی مثل یوتیوب و آپارات گردآوری کرده است. یکی از علاقمندی‌های مخاطبان سایت‌های ارائه دهندۀ موزیک و ویدئو، دسترسی به پلی لیست است. در نسخۀ به روز شدۀ دیدئو، که اخیرا ارائه کرده‌ایم، چند ویژگی جدید اضافه شده است که در اینجا به آنها اشاره کرده‌ایم. یکی از این موارد دسترسی به پلی لیست های یوتیوب است که در این نوشته قصد داریم با جزئیات بیشتر و به کمک چند تصویر دسترسی به پلی لیست ها را در دیدئو آموزش دهیم.

پلی لیست های یوتیوب در سایت دیدئو

برای دسترسی به پلی لیست های یوتیوب ابتدا وارد سایت دیدئو شوید. کلیدواژۀ مدنظرتان را مطابق تصویر زیر در نوار جستجوی دیدئو وارد کنید، ما اینجا نام استاد “شجریان” را وارد کرده‌ایم:

پلی لیست های یوتیوب

در گام بعدی، پس از آنکه صفحه نتایج برای شما به نمایش گذاشته شد، می‌توانید پلی لیست مد نظر خود را از باکس کوچک آبی رنگی که در آن کلمۀ “لیست” نمایش داده شده است انتخاب کنید و ویدئوهای آن را تماشا کنید. به این نکته توجه کنید که تفاوت تصویر بند انگشتی پلی لیست ها و ویدئوهای دیگر در این است که در تصویر پلی لیست، تعداد ویدئوهای آن پلی لیست را می‌توانید ببینید. مطابق تصویر زیر:

پلی لیست های یوتیوب

در نمایش ویدئوها به صورت پلی لیست، پس از آنکه یک ویدئو از یک لیست نمایش داده شد، ویدئوی بعدی به صورت اتومات برای به شما نمایش درخواهد آمد، هچنین شما می‌توانید مطابق تصویر زیر، به لیست ویدئوهای یک پلی لیست دسترسی داشته باشید:

پلی لیست یوتیوب در دیدئو

پلی لیست در دیدئو

سایر تغییرات در نسخۀ جدید دیدئو را در اینجا مطالعه کنید: کلیک کنید

مطالب مرتبط بیشتر

منابع

پلی لیست چیست؟

معرفی دیدئو

خدمات دیدئو

امیدواریم از تماشای ویدئوهای یوتیوب بدون نیاز به فیلترشکن لذت ببرید. در صورت مواجه با هر گونه مشکل، به کمک راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. منتظر نظرات شما هستیم ?

ایمیل دیدئو  دیدئو اینستاگرام