دیدئو یک بستر تبلیغاتی هوشمند مبتنی بر ویدئوست و از طریق نمایش تبلیغات همراه بیش از چهار میلیارد ویدئو این امکان را به پخش‌کنندگان محتوا و دارندگان سایت‌ها می‌دهد تا با نمایش ویدئوها کسب درآمد کنند. اگر مایل هستید از انتشار محتوای ویدئویی درآمد کسب کنید، ابتدا یک حساب کاربری بسازید.


ایجاد حساب کاربری برای کسب درآمد در دیدئو

برای ایجاد حساب کاربری، ابتدا وارد سایت دیدئو شوید و مطابق تصاویر زیر از بخش ورود با جیمیل خود وارد شوید.

انتشار تبلیغات در دیدئوانتشار تبلیغات در دیدئودر مرحله بعد محتوای مرتبط با کانال یا سایت خود را با وارد کردن کلیدواژه‌های مناسب جستجو کنید، برای مثال من می‌خواهم یک ویدئوی آموزشی زبان انگلیسی در کانال خود منتشر کنم، پس در نوار جستجوی دیدئو learning english را تایپ می‌کنم و دکمه جستجو کلیک می‌کنم:

کسب درآمد در دیدئو
در میان ویدئوهای پیشنهادی به انتخاب خود بر روی یک یا چند ویدئو کلیک کنید، ویدئوها در صفحات جداگانه نمایش داده خواهند شد.
کسب درآمد در دیدئوبرای انتشار هر ویدئو یک لینک اختصاصی برای شما ساخته خواهد شد، برای ایجاد لینک اختصاصی از دکمه اشتراک‌گذاری کمک بگیرید؛ هر بار که یک ویدئو را در صفحه‌ای جداگانه باز کردید با حرکت دادن موس روی ویدئو یک فلش سفید رنگ کوچک در گوشه سمت راست ِ بالای ویدئو ظاهر خواهد شد، که در تصویر زیر، با دایره زرد رنگ دورش خط کشیده شده:

کسب درآمد
با کلیک کردن بر روی فلش سفید رنگ اشتراگ‌گذاری، یک لینک اشتراک و یک کد در اختیار شما قرار داده می‌شود. لینک را می‌توانید در کانال‌های تلگرامی خود منتشر کنید، یا اگر کلمه ای را در نوشته ای خواستید همراه ویدئو کنید از این لینک استفاده کنید، برای مثال با کلیک کردن بر روی عبارت “نحوه کسب درآمد در دیدئو” یک ویدئو نمایش داده خواهد شد.

کد برای زمانی است که بخواهید در سایت خود یک ویدئو embed کنید.

کسب درامد در دیدئو
پس از کپی کردن لینک اشتراک، آن را در کانال خود وارد کنید. هر بار که ویدئو نمایش داده شود، شمارشگر دیدئو در داشبورد شما یک عدد به تعداد دفعات نمایش ویدئو اضافه خواهد کرد و در انتهای هر ماه درآمدی که از این طریق کسب می‌شود به حساب شما واریز خواهد شد. برای وارد شدن به داشبورد خود بر روی حساب کاربری خود کلیک کنید و از آنجا وارد داشبورد شوید:
کسب درآمد حساب کاربری

کسب درآمد

در داشبورد مشاهده خواهید کرد که هر ویدئو چندبار در هر روز دیده شده است، این نکته را هم در نظر داشته باشید که ساخته شدن لینک اشتراک و کسب درآمد، هم‌اکنون فقط برای ویدئوهای یوتیوب امکان‌پذیر است.

کسب درآمد داشبورد دیدئو
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:


ایمیل دیدئو  دیدئو اینستاگرام