کسب درآمد در سفر برای افرادی که علاقمند به سفر هستند یکی از دغدغه‌های فکری اساسی‌ست. روش‌های کسب درآمد در سفر شامل چند دسته کلی مانند شغل‌های وابسته به کامپیوتر، شغل‌هایی که نیازی به کامپیوتر ندارند و … است. در این نوشته قصد داریم با تاکید بر روش ساخت ویدئو و فیلم، به روش‌های کسب درآمد در سفر بپردازیم.

کسب درآمد در سفر

روشهای مختلفی برای کسب درآمد در سفر پیشنهاد شده است. اگر مهارت خاص غیرکامپیوتری مانند نگهداری از کودک، کار در ساختمان سازی، دست فروشی، تدریس زبان، ماساژ دادن، راهنمای تور، آموزش ورزش‌های مختلف مانند شنا، یوگا و … دارید، همگی از راه‌های کسب درآمد در سفر هستند به شرط آنکه از هوش اجتماعی کافی برخوردار باشید.

در این میان ویلاگری ( وبلاگ نویس ویدئویی) یکی مهارت‌های جدیدی است که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

کسب درآمد در سفر

کسب درآمد در سفر به کمک آپلود ویدئو

یک ویلاگر در یوتیوب چقدر درآمد کسب می‌کند؟ البته مدل درآمدی یوتیوب بر مبنای تبلیغات است. سایت‌هایی مانند ویمئو که روش کسب درآمد آنها برمبنای اشتراک یا فروش ویدئو هستند، مکان خوبی برای فروش ویدئوهایی هستند که شما در طول سفر از مکان‎هایی که دیدن کرده‎اید.

معضل استفاده از این سایت‌ها در ایران مساله فیلترینگ و جابه‌جایی درآمدی است که شما از فروش ویدئوهایتان کسب می‌کنید.

ویلاگری نیاز به تخصص‌های خاص خود دارد. یکی از آنها روایت گری است. اگر بتوانید کمی بر قدرت داستان سرایی و روایت گری خود بیافزاید و کار با چند نرم افزار ویرایش ویدئو مانند ویدئومیکر، پریمیر ، ویدئواسکرایب و … را بیاموزید، با قدری تلاش می‌توانید از این طریق درآمد کسب کنید.

[dideo url=”https://m.dideo.ir/q2DR”]

برایان کاگس یکی از کسانی است که برای کسب درآمد در سفر فیلم و ویدئو می‌سازد. او یک کانال هم در یوتیوب دارد که می‌توانید ویدئوهایش را بدون نیاز به فیلترشکن در سایت دیدئو تماشا کنید: ( کلیک کنید: آدرس کانال برایان ). یکی از ویدئوهای او را می‌توانید در ویدئوی بالا تماشا کنید.

در نوشته بعدی در مورد چگونگی کسب درآمد ازطریق بارگذاری ویدئوها در سایت دیدئوتی‌وی با جزئیات بیشتری از جمله نحوۀ ساخت حساب کاربری، تنظیم قرار داد با تیم دیدئو، بارگذاری ویدئوها و … بیشتر توضیح خواهیم داد.

کسب درآمد در سفر

منابع

سفر و معضلات کسب درآمد در آن: برایان کاگس

من یک ویلاگر هستم

امیدواریم از تماشای ویدئوهای یوتیوب بدون نیاز به فیلترشکن لذت ببرید. در صورت مواجه با هر گونه مشکل، به کمک راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. منتظر نظرات شما هستیم ?

ایمیل دیدئو  دیدئو اینستاگرام

مطالب مرتبط