-الکامپ چیه؟
الکامپ یه نمایشگاه بین المللیه که هرسال با موضوع محصولات الکترونیکی و رایانه در تهران برگزار میشه. در هر دوره از الکامپ، استارت آپ های جدید و قدیمی، شرکت‌هایی که خدمات الکترونیکی یا خدمات مرتبط با رایانه ارائه میدن و شرکت‌هایی که در حوزه‌ی تجارت دیجیتال فعالیت میکنن حضور دارن. این رویداد فرصتیه برای همه‌ی اقشار جامعه تا به فراخور نیازشون بتونن از شرکت‌ها و استارت آپ‌های حاضر در نمایشگاه استفاده کنن. عموم جامعه میتونن از طریق این نمایشگاه وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که خدمات مرتبط با نیازهاشون رو ارائه میدن شناسایی کنن. دانشجوها و افرادی که دوست دارن استارت آپ و کسب و کار خودشون رو داشته باشن میتونن با حضور در نمایشگاه و صحبت با صاحبان کسب و کار از تجارب اون‌ها برای شروع کار خودشون بهره میبرن.

حضور دیدئو در سال‌های گذشته‌ی الکامپ

-دیدئو هم در الکامپ هست؟
بله. ما هم در الکامپ هستیم. این چهار روز به ما این فرصت رو میده تا شما رو از نزدیک ببینیم و باهاتون صحبت کنیم، نظراتتون رو بشنویم و از انتقادات و پیشنهاداتتون استفاده کنیم. با کاربران جدیدمون آشنا بشیم و افتخار داشته باشیم تا خدماتمون رو بهشون معرفی کنیم. تجربه‌ی چهار ساله‌ی ما از الکامپ بهمون نشون داده که رو در رو صحبت کردن با مخاطبانمون چقدر میتونه به پیشرفت و ارائه‌ی خدمات بهتر کمک کنه. پس ما هم امسال در الکامپ میزبان شما هستیم.

دیدئو در الکامپ

-دیدئو چه محصولاتی برای الکامپ داره؟
ما برای مخاطبانمون سایت، افزونه و اپلیکیشن اندروید دیدئو رو داریم و برای شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بخش تبلیغات دیدئو رو داریم که توسط کارشناسان حرفه ای ما معرفی خواهد شد. همچنین برای انتشاردهندگان و تولیدکنندگان ویدیو، پلتفرمی رو داریم که بهشون کمک میکنه تا بتونن در بازار ویدیویی درآمد کسب کنن.

دیدئو در الکامپ 98

-کِی و کجا بیایم؟
از روز پنج شنبه، بیست و هفتم تیرماه نود هشت تا روز یک شنبه، سی ام تیرماه نود و هشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران منتظرتون هستیم.
اگر وسیله‌ی نقلیه دارید: بزرگراه نیایش – خیابان سئول به سمت شمال – جاده اختصاصی نمایشگاه- سالن 10 و 11- غرفه‌ی 1784
اگر از حمل و نقل عمومی استفاده میکنید: خط چهار بی آر تی- ایستگاه نمایشگاه- محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران- سالن 10 و 11- غرفه‌ی 1784

 

منتظرتون هستیم 🙂