چگونه با گوشی بدون فیلترشکن به یوتیوب وارد شوم؟ این سوالی ست که بارها در جستجوهای گوگل پرسیده می‌شود.

یوتیوب از سال 2005 در ایران فیلتر شد و این فیلترینگ همچنان ادامه دارد، با این وجود کاربران ایرانی یوتیوب به دلیل محتوای غنی‌ای که این پلتفرم فراهم می‌کند همچنان علاقمند به تماشای ویدئوهای آن هستند. ما در این نوشته قصد داریم در مورد خدمات دیدئو برای تماشای ویدئوهای یوتیوب، از جمله اپلیکیشن اندروید دیدئو و افزونه دیدئو، بیشتر بنویسیم 🙂


چگونه با گوشی بدون فیلترشکن به یوتیوب وارد شوم؟

ما در دیدئو با تکیه بر دانش هوش مصنوعی تلاش کردیم آن بخش از محتوای یوتیوب که مطابق با قوانین کشور نمی باشد و درصد بسیار ناچیزی از محتوای یوتیوب را تشکیل می دهد را شناسایی کرده، و باقی ویدئوهای یوتیوب را بدون نیاز به روشن کردن فیلترشکن در دسترس مخاطبان قرار دهیم.

برای تماشای ویدئوهای یوتیوب در گوشی های اندروید می‌توانید از دو روش زیر اپلیکیشن دیدئو را دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن اندروید دیدئو

به کمک دکمه‌های زیر می‌توانید اپلیکیشن اندروید دیدئو را به صورت مستقیم دانلود و نصب نمائید، برای بهبود کیفیت کار اپلیکیشن لطفا از بخش بازخورد که در اپ طراحی شده، نظرات و پیشنهاداتتان را برای ما ارسال کنید.

دانلود اپلیکیشن اندروید دیدئو

تماشای یوتیوب بدون فیلترشکن با افزونۀ دیدئو

از دیگر خدمات تیم دیدئو، طراحی افزونه دیدئو می‌باشد. این از افزونه برای نصب بر روی مرورگرهای کروم، سافاری، فایرفاکس و اپرا طراحی شده است.

در صورتی که تمایل دارید ویدئوهای یوتیوب را بر روی مرورگر خود بدون نیاز به فیلترشکن تماشا کنید، با نصب افزونه می‌توانید از این پس در هر کجای دنیای وب که باشید، ویدئوهای یوتیوب را به راحتی تماشا کنید، برای آشنایی با نحوه کار افزونه و نصب آن می‌توانید از لینک و ویدئوی زیر کمک بگیرید:

افزونه دیدئو برای مرورگرهای کروم، سافاری، اپرا و فایرفاکس

[dideo url=”https://www.dideo.ir/pre_embed/v/yt/Cd1Z-pTdDT8″]

تماشای یوتیوب بدون فیلترشکن در سایت دیدئو

سومین راه برای تماشای ویدئوهای یوتیوب بدون نیاز به فیلترشکن وارد شدن به سایت دیدئو است. شما پس از ورود می‌توانید از بخش نوار جستجو، کلیدواژۀ مدنظرتان را وارد کنید و ویدئوهای دلخواهتان را به راحتی تماشا کنید. همچین به کانال‌های یوتیوب و پلی لیست های یوتیوب دسترسی خواهید داشت.

امیدواریم از تماشای ویدئوهای یوتیوب بدون نیاز به فیلترشکن لذت ببرید. در صورت مواجه با هر گونه مشکل، به کمک راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. منتظر نظرات شما هستیم : )

ایمیل دیدئو  دیدئو اینستاگرام