یوتیوب با داشتن میلیاردها ویدئوی جذاب با موضوعات مختلف و درگیر کردن میلیونها مخاطب از سراسر جهان، دومین مرجع بزرگ کاربران اینترنتی است. اما یکی از ویژگی‌هایش که کاربرانش خیلی با آن موافق نیستن عدم اجازه دانلود از یوتیوب است. با این وجود راه‌های مختلفی برای دانلود از این سایت وجود دارد. هرچند در ایران چه بخواهیم از این سایت ویدئو دانلود کنیم، چه بخواهیم طبق استراتژی‌های خود این شرکت، به صورت آنلاین محتوایش را تماشا کنیم، باید فیلترشکن روشن کنیم. ولی ما در تیم دیدئو، راهکاری ارائه داده‌ایم که علاوه بر تماشای ویدئوهای یوتیوب بدون فیلترشکن، دانلود از یوتیوب را هم در ایران عملی کرده‌ایم. در ادامه این مطلب به شرح جزئیات روشی که دیدئو ارائه داده است می‌پردازیم.

دانلود از یوتیوب بدون دردسر

دیدئو  یک سایت ویدئویی است که ویدئوهای منابع بزرگ ویدئویی دنیا مثل آپارات، تد، یوتیوب را که مطابق با قوانین کشور باشند را به کمک هوش مصنوعی در خدمت کاربرانش قرار می‌دهد. رویکرد ما در دیدئو همانند یوتیوب این است که کاربران ویدئوها را به صورت آنلاین تماشا کنند. اما از آنجا که تقاضای دانلود از یوتیوب بالا بود ما این امکان را فراهم کردیم که کاربر علاوه بر تماشای آنلاین، بتواند ویدئوهای یوتیوب را بدون نیاز به فیلترشکن دانلود کند.

دانلود از یوتیوب

سایت دیدئو، دانلود از یوتیوب را راحت کرده

برای دانلود ویدئوهای یوتیوب از سایت دیدئو دو روش وجود دارد. در روش اول برای دانلود از یوتیوب یا آدرس ویدئو را از سایت دیدئو کپی کرده و در نرم افزار مدیریت دانلود خود IDM کپی کنید و دانلود را شروع کنید. در روش دوم وقتی ویدئویی در دیدئو در حال پخش است، کلیک راست کرده، گزینۀ save as را انتخاب کنید.

امیدواریم از تماشای ویدئوهای یوتیوب بدون نیاز به فیلترشکن لذت ببرید. در صورت مواجه با هر گونه مشکل، به کمک راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. منتظر نظرات شما هستیم ?

ایمیل دیدئو  دیدئو اینستاگرام