دیدئو یک بستر تبلیغاتی هوشمند مبتنی بر ویدئوست که امکان دسترسی به بیش از چهار میلیارد محتوای ویدئویی و کسب‌درآمد از آن را امکان‌پذیر کرده است. همچنین شما می‌توانید تبلیغات مدنظرتان را روزانه در معرض دید هزاران نفر قرار دهید.

نحوه استفاده از دیدئو

پخش‌کنندگان محتوا می‌توانند به کمک سایت دیدئو کسب درآمد کنند.

همچنین شرکت‌های تبلیغ‌دهنده، کسب‌و‌کارها و بازاریابان دیجیتال هم می‎توانند به کمک این بستر تبلیغات موردنظرشان را در معرض دید هزاران بازدیدکننده در روز قرار دهند.

در چشم‌انداز بلندمدت‌تر، قصد داریم زمینۀ کسب‌درآمد برای تولیدکنندگان و تماشا‌چیان محتوای ویدئویی را نیز فراهم کنیم.

نحوه کسب‌درآمد پخش‌کنندگان محتوا در دیدئو

پس از ثبت نام در سایت دیدئو به کمک کلیدواژه‌های مناسب، محتوای ویدئویی موردنظرتان را انتخاب کرده و از طریق دکمۀ به اشتراک‌گذاری در گوشه سمت راست ویدئو، آدرس ویدئو را کپی کنید و در کانال‌ها و سایت‌هایی که مخاطبان هدفتان در آنجا حضور دارند، قرار دهید.

هرچه ویدئوی منتشر شده به دست شما بیشتر دیده شود، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

یافتن مخاطب تبلیغاتتان در دیدئو

اگر شرکت تبلیغ‌دهنده یا بازاریاب دیجیتال هستید و یا تمایل دارید که تبلیغات کسب‌وکار خود را در معرض دید مخاطبان زیادی قرار دهید، پس از ثبت‌نام در سایت، وارد حساب کاربری خود شده و بسته‌های تبلیغاتی مدنظرتان را بارگذاری کنید.

اگر برچسب‌های مناسبی برای بسته‌های تبلیغاتی خود انتخاب کرده باشید، دیدئو تبلیغ شما را همراه ویدئوهای متناسب با برچسب‌های مدنظرتان نمایش خواهد داد.

بعلاوه خودتان هم می‌توانید با جستجو در دیدئو، ویدئوی‌هایی متناسب با تبلیغات خود بیابید.

در نهایت ما نمودار‌ها و تحلیل‌هایی از تعداد دفعات دیده شدن ویدئو، میزان دیده شدن ویدئوها، نرخ کلیک و … را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:


ایمیل دیدئو  دیدئو اینستاگرام