به کمک افزونه دیدئو می‌توانید در مرورگر کروم بدون نیاز به فیلترشکن ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنید. در ادامه نحوه نصب افزونه بر روی کروم از طریق کروم استور شرح داده شده است.

نصب افزونه دیدئو در مرورگر کروم از طریق کروم استور:

برای نصب افزونه دیدئو از کروم استور از لینک زیر استفاده کنید.

لینک نصب در کروم استور دیدئو

پس از وارد شدن به لینک بالا، روی دکمۀ آبی رنگ ADD TO CHROME، کلیک کنید، مطابق تصویر زیر:

نصب افزونه

ممکن است با خطایی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مواجه شوید. علت در فیلتر شدن صفحه مربوط به افزونه‌هاست. با این حال این مساله راه حل‌هایی دارد.

افزونه دیدئو برای یوتیوب

دو راه برای حل این مساله وجود دارد:

  1. استفاده از فیلترشکن.
  2. یا استفاده از روشهای مشابه آنچه در تابناک توضیح داده شده.

در هر صورت پس از اینکه مساله فیلترشدن را رفع کردید می‌توانید به ادامه نصب بپردازید.

پس از کلیک بر روی دکمۀ ADD TO CHROME، برای نصب افزونه دیدئو، از شما کسب اجازه می‌شود. با کلیک بر روی دکمۀ Add Extension، افزونه بر روی مرورگر کروم شما نصب می‌شود:

دیدئو افزونه یوتیوب یوتیوب افزونه کروم

اگر افزونۀ دیدئو بر روی مرورگر شما نصب شده باشد، لوگوی دیدئو در گوشۀ سمت راستِ نوار آدرس مرورگرتان، ظاهر خواهد شد، اگر فیلترشکنتان روشن است بعد از نصب افزونه، فیلترشکن را خاموش کنید:

دیدئو افزونه یوتیوب
از این پس هر بار به لینکی از لینک‌های یوتیوب برخوردید، با کلیک بر روی لوگوی دیدئو، در سمت راست و انتهای هر نتیجۀ پیشنهادی، می‌توانید آن ویدئو را بدون فیلترشکن تماشا کنید.

نصب افزونه

همچنین هر بار وارد سایت‌هایی شوید که فیلتر نیستند اما ویدئوهای یوتیوب در محتوایشان دیده می‌شود، پخش‌کنندۀ دیدئو برای تماشای ویدئوها فعال میشود. برای مثال یک بار افزونه دیدئو را خاموش کنید و وارد لینک زیر شوید، و بار دیگر افزونه را روشن کنید.
کلیک کنید: یادگیری ماشین چیست؟

یکی دیگر از ویژگی‌های افزونه دیدئو که از نسخه ۱.۴.۰ به بعد اضافه شده است، تغییر خودکار آدرس‌ ویدئوها است، به این صورت که هر زمان روی لینک‌های یوتیوب کلیک کنید، در دیدئو باز خواهند شد:

نسخه جدید افزونه دیدئو

در صورتی که، افزونۀ دیدئو خاموش باشد، با صحنه زیر مواجه می‌شوید:

پخش کننده دیدئو یوتیوب

در صورتی که افزونه روشن باشد، ویدئو به کمک پخش‌کنندۀ دیدئو نمایش داده می‌شود:

ویدئوی یوتیوب در دیدئو

این نکته را به خاطر داشته باشید که در این نسخه افزونه، اگر فیلترشکنتان روشن باشد، غیرفعال می‌شود. هنگام استفاده از افزونۀ دیدئو فیلترشکنتان را خاموش کنید.

امیدواریم از تماشای ویدئوهای دلخواهتان لذت ببرید. در صورت مواجه با هر گونه مشکلی به کمک راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. منتظر نظرات شما هستیم ?

ایمیل دیدئو  دیدئو اینستاگرام