پزشک خوب : جستجو و رزرو آنلاین پزشک و روانشناس تنها با یک کلیک

انتخاب یک پزشک خوب همواره دغدغه­ افراد زیادی از جامعه است. این روزها، سبک زندگی بیشتر مردم، نیاز آن‌ها را به روش‌های سریع، کم‌هزینه و آسان برای حل مسئله‌های زندگی را بیشتر کرده است. به جرأت می‌توان گفت که یکی از دغدغه‌های همیشگی هر شخصی حفظ سلامتی است. اینکه برای درمان و حل مشکل خود یا اعضای خانواده به چه کسی مراجعه کنیم، سوال مهمی است که همه­ ما حداقل یک بار در طول زندگی خود به آن فکر کرده­ایم. پزشک، دندانپزشک و یا روانشناسی که هم از تخصص کافی برخوردار باشد، هم رضایت عمومی مراجعین خود را جلب کند و هم قابل اعتماد باشد، مواردی است که انتخاب ما را تحت تاثیر قرار می­دهد.

در سال­های اخیر رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسخ­گوی بسیاری از نیازهای ما بوده است. انقلابی در حوزه­های مختلف رخ داده است که حوزه­ی سلامت نیز از آن به دور نمانده است. در این سال­ها جای خالی ابزاری که بتواند در حوزه­ی سلامت پاسخ­گوی نیاز افراد باشد، به شدت احساس شده است.

پزشک خوب

سایت پزشک خوب پلت فرمی برای پاسخ­گویی به بسیاری از نیازهای افراد در حوزه­ سلامت است. هرچند در حال حاضر جست و جو برای یافتن متخصص و رزرو اینترنتی پزشک، دندانپزشک یا روانشناس در تهران و سایر شهرهای ایران در اولویت قرار دارد.

جست و جوی پزشک

در سایت پزشک خوب اطلاعات بسیاری از متخصصان مختلف شامل پزشکان، دندان­پزشکان و روانشناسان، جمع­آوری شده است و امکان جست و جو بر اساس فاکتورهای زیادی شامل تخصص، زیرتخصص، شهر، منطقه و بیمه تحت پوشش وجود دارد. در حال حاضر اطلاعات بیش از 12000 متخصص در حوزه­های مختلف در این سایت موجود است. این اطلاعات شامل: اطلاعات تماس، اطلاعات مکانی (شامل آدرس و موقعیت آنان بر روی نقشه)، اطلاعات فردی (شامل سوابق تحصیلی و حرفه­ای، اطلاعات بیمه­ای، تخصص­های پزشک، خدمات مطب و …) و هر آنچه که لازم است شما در مورد یک پزشک، دندانپزشک و یا روانشناس بدانید، است.

این اطلاعات شامل 29 تخصص و بیش از 120 زیر تخصص مختلف مرتبط با سلامت است.

پزشک خوب

در حال حاضر پزشکان و روانشناسان شش شهر شامل تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، کرج و شیراز تحت پوشش سیستم پزشک خوب هستند و شهروندان آن‌ها می‌توانند بر اساس نیاز خود و برحسب موقعیت محل زندگی یا اقامت خود، پزشک، دندانپزشک و روانشناس مورد نظر خود را پیدا کرده و به ایشان مراجعه کنند. هر چند در حال حاضر تمرکز روی متخصصان در تهران است و به تدریج تعداد متخصصان در شهرهای دیگر نیز افزایش می یابد.

در مورد بسیاری از متخصصان سایت امکان جستجو بر اساس نوع بیمه درمانی نیز فراهم است تا افرادی که خواهان استفاده از بیمه در طول درمان یا ویزیت خود هستند، بتوانند از آن استفاده نمایند.

رزرو اینترنتی

در حالت سنتی رزرو زمان حضور در مطب پزشک، فرایندی زمان­بر و اغلب دشوار است و نیاز به مراجعه­ حضوری، عدم امکان برنامه ریزی و عدم هماهنگی در بسیاری از موارد، از معایب رزرو به شکل عادی است. اما در رزرو اینترنتی امکان دیدن تقویم متخصصان، انتخاب نوع خدمات درخواستی و پیگیری وقت گرفته شده از طرف تیم پزشک خوب و منشی دکتر از مزایای روش جدید است.

پزشک خوب

با استفاده از سیستم رزرو اینترنتی در سایت پزشک خوب می­توان به راحتی و در کم­ترین زمان ممکن و مطابق با برنامه ریزی شخصی، زمان مراجعه به پزشک را تعیین کرد. در این حالت مطب پزشک خود پیگیر زمان مراجعه­­ شما خواهد شد، رزروهای انجام شده را به شما یادآوری خواهد کرد و نیازی به پیگیری مجدد شما نخواهد بود.

پزشک خوب

با استفاده از سیستم موجود امکان ثبت رزرو با تنها یک کلیک فراهم است. شایان ذکر است تا زمان مراجعه حضوری شما، کارشناسان پزشک خوب پیگیر زمان مراجعه شما هستند تا امکان هر نوع عدم هماهنگی که در صورت رزرو به شکل سنتی امکان وقوع آن وجود دارد، از بین برود.

امتیازدهی و نظرات کاربران

مشاهده­ی نظرات سایر مراجعین به یک پزشک می­تواند راهگشای شما برای انتخاب باشد. در حال حاضر امکان امتیازدهی برای متخصصین در سایت پزشک خوب فراهم شده است و به زودی امکان مشاهده و بررسی نظرات کاربران نیز فراهم خواهد بود.

پزشک خوب

شایان ذکر است که تمامی امکانات فوق برای کاربران در تمام مراحل رایگان است.

امید است سیستم پزشک خوب بتواند در تمامی مراحل درمان کمک حال شما و خانواده شما باشد تا بتوانید به بهترین و آسان‌ترین شکل ممکن فرآیند درمان خود را با موفقیت طی کنید.