Ad-Light Experience در نبرد با Ad_blocker:

بسیاری از ما تجربه استفاده از نرم‌افزار‌های حذف تبلیغات (Ad_blocker) را داشته‌ایم. این روزها به دلیل افزایش حجم تبلیغات آزار دهنده و بی ارتباط به سلیقه مخاطبان، استفاده از آنها به امری کاملا طبیعی تبدیل شده و هیچ کارشناسی نیز با آنها مخالفتی ندارد.

با این حال یکی از چالش‌های آن دسته از تولید‌کنندگان و پخش‌کنندگان محتوا که مدل درآمدی آنها مبتنی بر تبلیغات است، یافتن راهی برای تشویق مخاطبان به خاموش کردن Ad_blocker ها است. این چالش به حدی است که فیسبوک در سالهای اخیر، سیستم تبلیغات خود را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ که آن دسته از مواردی که باعث می‌شوند کاربران به سمت استفاده از نرم افزارهای حذف تبلیغات بروند برطرف کند.

بر همین مبنا، Ad-Light Experience روشی است که در آن شما در مقام مصرف‌کنندۀ #محتوا، به یک معامله دعوت می‌شوید:
محتوای با کیفیت‌تر زمانی به شما عرضه می‌شود که Ad_blocker تان را خاموش کنید. بعلاوه، تبلیغات مرتبط با علاقمندی‌هایتان، براساس داده‌هایی که از فعالیت شما در فضای دیجیتال جمع‌آوری شده، به شما نمایش داده می‌شود.

Ad-Light Experience

تا اینجای کار این معامله منصفانه است. ولی باید مراقب باشید که در مقام تولید‌/ پخش‌کنندۀ محتوا، به قولتان وفادار باشید. در عمل کار راحتی نیست، حتی فوربس هم در این ابتدای کار، در این زمینه خیلی موفق عمل نکرده بود.

منبع:

Forbes starts blocking ad-block users

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات و سرویس‌های دیدئو با ما در تماس باشید ?
ایمیل دیدئو  دیدئو اینستاگرام